Novinky
Další informace:
Nejsou k dispozici žádné další informace
PROJEKCE KANALIZAČNÍCH PŘÍPOJEK V ORLOVÉ
Zakázka bude zakončena ke konci dubna 2013, aktuální informace o průběhu řešení ...
Vážení občané Orlové,
děkujeme Vám za projev důvěry při výběru naší společnosti za účelem zpracování technického popisu a projektové dokumentace kanalizačních přípojek v rámci připravované stavby „Odkanalizování okrajových částí města Orlová“.
Pro téměř všech 283 zarigestrovaných zájemců uvedených v seznamu níže máme v současnosti dokumentace hotové. Jejich předávání probíhá v termínech uvedených v aktualitách níže. Ve druhé polovině roku 2013 očekáváme, že se bude schylovat k dokončení hlavního řádu a bude smysluplné u Vás začít budovat přípojky. Vám, kteří jste o toto projevili zájem, předložíme konkrétní nabídku na vlastní realizaci. Ta bude individuální pro každý rodinný dům a nelze ji proto paušalizovat jako u přípojky. Kapacitně nebudeme schopni vyhovět vlastními silami všem, ale přibližně stovku zájemců bychom dokázali zrealizovat v návaznosti na námi zpracované projekty s techniky, kteří byli u vyměřování. Proto předpokládáme, že Vám budeme schopni nabídnout kvalitní provedení za slušnou cenu.
Kontaktní osobou pro řešení nabídky, technických dotazů a vlastní stavební práce bude Radim Ptáček, na pevné lince 596636211.
Pro jednodušší orientaci v postupně uváděných a průběžně doplňovaných informacích předchozích projektových prací klikněte na požadované téma. Informace jsme průběžně doplňovali:
- přehled zaregistrovaných občanů a harmonogram návštěv
Aktuálně k 12.4.2013 - předávání dokumentace (zpět na rozdělovník)
Poslední termín předávání dokumentace v kulturním domě (klubovna č.3) plánujeme na 30 dubna 2013. Na ty z Vás, se kterými se nám do konce měsíce dubna nepodaří domluvit termín předání (nereagujete na maily a telefony), budeme hotové dokumentace rozesílat poštou na dobírku. V současnosti doděláváme projekci 11. výtlaků, dále nám zbývá navštívit a doprojektovat asi deset přípojek, kde jsou technicky komplikovaná řešení nebo není jednoznačně stanoven průběh hlavního kanalizačního řádu.
Aktuálně k 18.3.2013 - předávání dokumentace (zpět na rozdělovník)
Na některé z Vás se nám nepodařilo se telefonicky dovolat nebo se Vám navržený termín nehodil. Proto jsme připravili další termíny předávání dokumentací v Kulturním domě v Orlové 4 (Lutyně). V březnu to je pátek 22. a 29.3., dubnové termíny prozatím pevné datum nemají. Očekávejte, že Vás v nejbližších dnech či týdnech budeme kontaktovat.
Aktuálně k 1.2.2013 - předávání dokumentace (zpět na rozdělovník)
K dnešnímu datu máme terénní měření téměř hotové, zbývá asi posledních 20 rodinných domů. Předávání vyhotovené dokumentace proto budeme provádět v první polovině února (od 4. do 14.2.) a následně ve druhé polovině března (od 10. do 20.3.). Do konce března plánujeme kompletně zpracování projektové dokumntace ukončit.
Aktuálně k 4.11.2012 - předávání dokumentace (zpět na rozdělovník)
Již se nám podařilo provést terénní měření a následně zpracovat technickou dokumentaci přibližně pro prvních 170 rodinných domů spadajících do I. a II. etapy - viz barevně rozlišený přehled registrovaných občanů uvedený níže v textu. Hotové projekty postupně předáváme občanům i na stavební úřad. Od nastávajícího týdne zahájíme v terénu měřické práce pro poslední, tj. III. etapu zahrnující cca zbylých 100 rodinných domů.
Aktuálně k 7.9.2012 - předávání dokumentace (zpět na rozdělovník)
Již se nám podařilo provést terénní měření a následně zpracovat technickou dokumentaci přibližně pro prvních 90 rodinných domů spadajících do I. etapy - viz barevně rozlišený přehled registrovaných občanů uvedený níže v textu. Od příštího týdne začneme projekty postupně předávat jak občanům, tak spolu s žádostmi o územní souhlas na stavební úřad. U předávání bude jeden z terénních poracovníků provádějících měření na pozemku a garant projekce. Při předání Vám tak bude vysvětleno, jak dále postupovat z hlediska stavebního a časového. Předem Vás budeme telefonicky kontaktovat a dohodneme si individuální schůzky předávání dokumentů.
Protože se nás při vlastním projektování mnoho občanů ptalo, zdali bychom obdobným způsobem provedli vlastní realizaci přípojky hromadným způsobem s cenovým zvýhodněním jako projektování, předložíme zájemcům konkrétní nabídky. Od stavebních firem s výkopovými mechanismy i od dodavatelů kanalizačních produktů jsme dostali značné slevy, tak pokud se najde odhadem více než 50 přípojek, zájemcům vyhovíme tak, aby ceny byly pro občany výhodné a nám se práce rovněž oplatily. Nabídku rozčleníme tak, aby kdo bude mít zájem si výkopy (nejdražší položka) provedl svépomoci a od nás měl provedenou pouze pokládku potrubí a napojení, nebo vše provedeme celé na klíč. Protože se hlavní kanalizační řád bude kolaudovat až v červenci 2014, nemá smysl přípojky stavebně řešit již teď (úřad nepovolí napojení a vedení trasy přípojek by tak zůstalo otevřené). Doporučujeme proto posečkat do výzvy k napojení.
Aktuálně k 6.8.2012 - ukončujeme registraci žadatelů (zpět na rozdělovník)
Termín prodloužené registrace žadatelů o zpracování technického popisu / projektové dokumentace přípojek ukončujeme k termínu 15.8.2012. Termín možné registrace za nabídnutých podmínek jsme tak prodloužili o jeden a půl měsíce a v současnosti se dodatečně registrují pouze individuální zájemci. Další registrace bude probíhat pravděpodobně opět až od října s tím, že bude stanovena nová cena za zpracování i termíny provádění pro případné nové zájemce.
Aktuálně k 31.7.2012 - zahajujeme terénní práce (zpět na rozdělovník)
Vážení občané, kteří jste se zaregistrovali jako zájemci o zpracování technické dokumentace kanalizačních přípojek. Od 1. srpna zahajujeme terénní práce první stovky žadatelů, kterých se týká I. etapa realizační projektové dokumentace – tj. Lokalita G (u Nemocnice) v Orlové Lutyni - ulice Zahradní, Jižní, Na Kopečku, 17. listopadu, Sousedská, Modřínová a Zelená, Lokalita B (Zátiší) V Orlové – Porubě: ulice Zátiší, Akátová, K Rybníku, Luční, Pěší, Údolní, Lutyňská (Rychvald), Lokalita F (Lazy): ulice Klášterní a Petřvaldská. Pro tuto I. etapu je již vydaná projektová dokumentace hlavního kanalizačního sběrače, jsou tedy jasné hloubky uložení kanalizace i šachtic.
Projektová dokumentace pro ostatní ulice bude hotova až někdy na konci září, proto ostatní občany zahrneme do harmonogramu návštěv až po letních prázdninách, odhadujeme od počátku října.
V rámci uvedené etapy I se snažíme naše práce koordinovat tak, abychom denně navštívili sedm zájemců v jedné lokalitě. Do přehledu registrovaných zájemců na našich webových stránkách uvádíme zeleně termíny dohodnutých návštěv a červeně již provedené návštěvy. V nejbližších dnech Vás budeme telefonicky kontaktovat a domlouvat s Vámi nejvhodnější termíny návštěv na dotčených pozemcích. Tímto žádáme o spolupráci při domlouvání termínů pro naplnění kapacity na srpen. Pokud se chystáte např. na dovolenou a termín s Vámi dosud nebyl projednán, sdělte nám prosím dobu Vaší nepřítomnosti nejlépe mailem, ať vše zkoordinujeme. Harmonogram návštěv se budeme snažit aktualizovat v úterky a pátky.
Aktuálně k 17.07.2012 (zpět na rozdělovník)
K dnešnímu dni se přihlásilo po termínu ukončení registrace několik dalších občanů, které evidujeme po termínu 30.6.2012. Celkový počet zaregistrovaných občanů je 272.
Aktuálně k 02.07.2012 (zpět na rozdělovník)
K dnešnímu dni jsme v návaznosti na hromadnou nabídku zpracování dokumentace přípojek ukončili registraci občanů, jejichž počet je celkem 264.
Dle dostupných informací poskytnutých zástupci města Orlové bude v nejbližších dnech dodána městu Orlová realizační projektová dokumentace pro I. etapu výstavby kanalizace spolu s aktuálním harmonogramem předpokládaného postupu výstavby. V návaznosti na tyto dokumenty budeme v červeneci kontaktovat občany, kterých se I. etapa realizační projektové dokumentace týká, a domlouvat čas a den terénní rekognoskace pozemků a výškového zaměření spádu do kanalizace. Pořadí obchůzek se budeme snažit zachovat podle toho, jak se jednotliví občané registrovali. Předpokládaný termín dokončení prací a předání dokumentace občanům zůstává nezměněn, tedy přelom roku 2012-2013.
Pokud se dodatečně přihlásí další občané, pravděpodobně cenu zachováme stejnou jako dosud v těch případech, kdy bude možno terénní výjezdy sloučit pro minimálně 5 rodinných domů. Cena proto bude řešena individuálně podle množství nahlášených občanů a lokalit. Termín terénních obhlídek bude probíhat v říjnu až prosinci dle počasí a předání dokumentace lze předpokládat na přelomu březen-duben 2013. Při předání projektu v roce 2013 je nutno počítat s úpravou ceny, pokud se změní sazba DPH.
Aktuálně k 20.06.2012 (zpět na rozdělovník)
K dnešnímu dni stavební a projekční firma, která buduje kanalizaci, nedodala městu v požadované formě projektovou dokumentaci. Dle sdělení zástupců města se průběh kanalizace bude upravovat zejména kvůli křížení s jinými sítěmi a bude se tak v několika místech zahlubovat, či jinde bude měnit trasu. Žádáme tedy občany o trpělivost. Naše terénní rekognoskace pozemků a výškové měření spádu do kanalizace bude smysluplné provádět až po dodání finální projektové dokumentace kanalizace. Toto tedy předpokládáme až od srpna a dle dosud přihlášených občanů předpokládáme dobu terénních měření po dobu tří měsíců. Předpokládaný termín dokončení prací a předání dokumentace občanům zůstává nezměněn, tedy přelom roku 2012-2013.
Počet registrovaných občanů k dnešnímu dni je 172.
Aktuálně k 22.05.2012 (zpět na rozdělovník)
Dne 21.5.2012 jsme se na kontrolním dnu investora stavby dozvěděli, že na lokalitě F (V Zimném Dole, Klášterní, Petřvaldská, K Holotovci) zřejmě dojde k posunuti projektované kanalizace z důvodu kolize se stávající vodovodní síti. I když u některých už terénní prohlídka proběhla, zjištěné informace uchováváme v platnosti do doby, než nám bude od města Orlova potvrzeno, zda-li právě na vašich pozemcích budou provedeny změny či ne. V případě, že budou provedeny změny, proběhne nová prohlídka bez navyšování ceny, v případě že zůstane zachován projektovaný stav kanalizace, bude technická dokumentace provedena podle již zjištěných údajů na vašich parcelách.
Počet registrovaných občanů k dnešnímu dni je 110. Další aktualizace webu proběhne až po 7.6., kdy se náš webmaster vrátí z dovolené.
Aktuálně k 16.05.2012 (zpět na rozdělovník)
Dne 16.5.2012 jsme zahájili první terénní prohlídky (návštěvy a zaměřování jednotlivých pozemků) na celkem pěti parcelách. V současnosti zpracováváme vzorovou dokumentaci pro odsouhlasení její formy stavebním úřadem. Další prohlídky budou probíhat v průběhz
Počet registrovaných občanů k dnešnímu dni je 99.
Aktuálně k 30.04.2012 (zpět na rozdělovník)
Nezávisle na dokončení zapracování změn do projektové dokumentace nové kanalizace ze strany projektanta zahajujeme přípravu harmonogramu pro terénní prohlídky (návštěvy a zaměřování jednotlivých pozemků). Prohlídky budou probíhat přibližně podle pořadí, v jakém se občané registrovali. Předpokládaný termín návštěvy pozemku bude po předchozím telefonátu uveden v přehledu (viz níže) u každého registrovaného občana. Výběr jednotlivých pozemků se budeme snažit provést tak, abychom v jeden den operovali na jedné ulici.
Počet registrovaných občanů k dnešnímu dni je 87.
Aktuálně k 17.04.2012 (zpět na rozdělovník)
K dnešnímu dni jsme se dověděli informaci, že upravený projekt zahrnující požadované změny na posuny odboček od hlavního kanalizačního řádu ze strany občanů nebude projektantem dokončen v předpokládaném termínu 20.4.2012. Terénní obhlídky a nivelace pozemků registrovaných občanů tedy zahájíme v adekvátním posunu po obdržení finální verze projektu, předpokládáme do konce května 2012.
Počet registrovaných oobčanů k dnešnímu dni je 67.
Aktuálně k 28.03.2012 (zpět na rozdělovník)
Dnešního dne proběhlo úvodní jednání se stavebním úřadem Města Orlová. Zde bylo dohodnuto, že v městských novinách bude zveřejněna naše výzva a tím bude zahájena druhá vlna registrace občanů. Registrace bude probíhat do 30.6.2012, přičemž vypracování veškeré dokumentace plánujeme do konce roku 2012. Nad rámec původního rozsahu vycházíme vstříc občanům i stavebnímu úřadu a v rámci nabídky zpracujeme i formulář žádosti o územní souhlas (v případě gravitační přípojky do 50 m) či formulář žádosti o ohlášení stavby (v případě gravitační přípojky delší než 50 m nebo tlakové kanalizace) a spolu s projektem je předáme na stavební úřad. Platby za dokumentaci budou probíhat až při předání dokumentace, ne dříve. NIC A NIKOMU ZA PROJEKTOVÁNÍ PŘÍPOJKY NEPLAŤTE PŘEDEM, s každým registrovaným občanem bude sepsána závazná objednávka, ve které budou popsány detaily úhrady.
Z kontrolního dne stavby minulý týden jsme se od stavební firmy nedozvěděli žádné bližší informace, než že stavba kanalizace bude probíhat od května 2012 a ukončena bude nejpozději do června 2014 (reálné ukončení očekáváme na podzim 2013). Stavba bude probíhat ve všech třech lokalitách současně a upřesnění místa stavby po jednotlivých ulicích bude ze strany stavební firmy oznamováno s dvoutýdenním předstihem.
Do 20.4.2012 bude probíhat zapracování změn do konečné verze realizačního projektu stavby kanalizace (posuny odboček z kanalizace pro napojení přípojek občanů), tak jak celkem 204 občanů o toto požádalo v průběhu října 2011 až března 2012. Po obdržení projektové dokumentace, tedy po 20.4.2012, zahájí naše společnost práce na projekci přípojek pro občany.
Aktuálně k 20.03.2012 (zpět na rozdělovník)
Město Orlová minulý týden podepsalo smlouvu s dodavatelem stavby, projekt s budovaním kanalizace se tedy bude s jistotou realizovat a zpracování dokumnetace přípojek je tedy smysluplná. Proto akci pro občany opět rozjíždíme. Ve středu 21.3. máme úvodní jednání s městem i zhotovitelem stavby, kde se dozvíme podrobnosti o záměru a jeho časovém průběhu. Informovat o dalším postupu budeme všechny dosud nahlášené i nové zájemce o zpracování dokumentu. Aktuální informace vkládáme na úvodní stránku našeho firemního webu a průběžně po dobu trvání akce je budeme aktualizovat.
Aktuálně k 22.11.2011 (zpět na rozdělovník)
Dle sdělení zástupce Města Orlové není realizace stavby dosud zcela jistá a není prozatím vybrán ani schválen dodavatel stavby. Protože bychom neradi, abychom Vám zpracovali požadované dokumenty, které by pro Vás následně byly nepoužitelné, rozhodli jsme se počkat do jednoznačného vyřešení otázky provádění či neprovádění stavby. Na městě nám doporučili počkat do února / března následujícího roku. Tímto Vás žádáme o trpělivost a posečkání do konce prvního kvartálu roku 2012. O dalším postupu Vás novými informacemi budeme opět kontaktovat.
Aktuálně k 21.10.2011 (zpět na rozdělovník)
Uvedená nabídka je pro zájemce platná pouze do 15.10.2011, proto se jako případní zájemci prosím registrujte včas. Nejprve si pročtěte zde uvedené pokyny, následně se registrujte a svoji registraci si ověřte v přehledu registrovaných zájemců uvedených ve spodní části textu. Registraci potvrzujeme mailem. Seznam registrovaných zájemců aktualizujeme na našem webu cca 2-3 x do týdne. Kontaktní osobou pro případné technické dotazy je Radim Ptáček (tel. do firmy 596636211).
Přehled registrovaných zájemců a časový harmonogram (zpět na rozdělovník)
K datu poslední aktualizace se celkem zaregistrovalo 292 zájemců. Jejich přehled je označen pořadovým číslem, následuje jméno zájemce. Parcelní číslo pozemku, katastr a termín plánované terénní dokumentace pozemku (časový harmonogram) jsme kvůli zjištěnému zneužívání z webových stránek stáhli. Červeně jsou označeni ti zájemci, u kterých již proběhlo měření v terénu a dokumentace přípojky je ve výrobě nebo již byla předána.
1. Martin a Kateřina Chromcovi
2. Jiří PĚGŘIMEK
3. Jan a Jaroslav Štefaníkovi
4. Kateřina Kempná
5. Michnová Ludmila
6. Hans Swoboda
7. Vanda Liberdová
8. Ing. Eva Švandová
9. Halina Pavlíková
10. Anežka Radecká
11. Monika a Jiří Bouchalovi
12. Roman Ogrocki, Petra Ogrocká
13. Iva Badurová , Lumír Badura
14. Urbánik Vladislav
15. Milan a Olga Hoferikovi
16. Lacinová Marcela
17. Ing.Jan Fajkis
18. Blanka a Tonda Mirvaldovi
19. Dáša Suchnová
20. Radka a Radim Škutovi
21. Jiří a Marie Fiedorovi
22. Kateřina Fonioková
23. Petr Biel
24. Jaroslav a Zdenka Popkovi
25. Petr a Česlava Lukaštíkovi
26. Marek Šenvajc
27. Emilie Šenvajcová
28. Gwuzdová Milada (Przybyklová Radmila)
29. Karel Moldrzyk
30. Robert Hudec
31. Jana a Jiří Prefetovi
32. Tadeáš a Anna Gabzdylovi
36. Zuzana Doffková, Doffek Jaroslav
37. Ing. Petr a Alexandra Minarčíkovi
39. František Splálovský, Marta Spálovská
40. Ing. Waldemar Danělišyn
41. Roman Kulpa, Martina Kulpová
42. Zdenek Hula
43. Láznička Milan
44. Němcová Blanka
45. Hudeczek Petr
46. Duda Jan a Milada
47. Vladislav Wojaczek, Šárka Majtanová
48. Dietmar Kolder
50. Karel Plinta
51. Szromek Jindřich
52. Rostislav Michalík
53. Michal Folwarczny
54. Ing. Jiří Fišer,Veronika Skibová
55. Jan Kusín
56. Pavel Kalous, Marie Kalousová
57. Libor Krupa, Monika Krupová
58. Bc. Marek Schindler
59. SZROMEK IVAN
60. Alois a Věra Skubaničovi
61. Dušan Duras
62. Ladislav a Alena Pawlasovi
63. MUDr.Zlatuše Haplová
64. Marián Rusnák
65. Alois a Anna Markovi
66. Josef Trochta
67. Pavel Balík
68. Petr a Marie Szalbotovi
69. Jana Žmolilová
70. Marcela Dvořáčková
71. Viktor Maršalka a Pavla Maršalková
72. Lumír Gavelčík
73. Terezie Gavelčíková
74. Jiří Mašek
75. Marian Konieczny
77. Ing. Juliana Nitscheová
78. Anna Škatulová
79. Vlastimil Gabzdyl
81. Vlastimil Kollner a Danuše Kollnerová
82. Anna Kunčická a Libor Kunčický
83. Gergišák Milan a Jitka
84. Stanislav Prosznák
85. Albín a Zdeňka Gergišákovi
86. Miroslav a Helena Němcovi
87. Radka Krainová
88. Bedřich Klein,Irena Kleinová
89. Michaela Kišková
90. Stanislav a Lenka Poustkovi
91. Helena a Josef Bogoczovi
92. Ing. Aleš Krajna
93. Radomil a Pavlína Drhovi
94. Vlastimil Urbančík
95. Václav Kněžík
96. Pavel Smetanka, Liduše Smetanková
97. Renáta Kulhánková
98. Štorek Josef
99. Petličarovská Miroslava a Veronika
100. Bc. Iva Wronová, Ing. Bruno WRONA
101. Přečekovi Tomáš a Lenka
102. Drapáčovi Jaromír a Jana
103. Niedobovi Petr a Renáta
104. Petra a David Slavíkovi
105. Luděk a Jana Jelenovi
106. Hana Gazdová a Robert Gazda
107. Mudr. Ludmila Stejskalová a Mgr. Jan Stejskal
108. Renata Szeligová
109. Hennerová Radomíra JUDr.
110. Halina Mannová
111. Marcela Prachniarová
112. Tomáš a Zdeňka Valovi
113. Josef a Karla Ježíškovi
114. Jana Janečková, Petra Prokšová
115. Zdeněk Renta
116. Zdeněk Farník
117. Roman Fierla
118. Ing. Jiří Papuga
119. Renáta Chroboková
120. Milan a Yweta Frasunkovi
121. Josef a Oluše Frankovi
122. Jaroslav a Drahomíra Plucarovi
123. Ing. Ivo Merta, Mgr. Milada Mertová
124. Věra Litnerová
125. Jana a Vlastimil Ostárkovi a Agnesa Olšarova
126. Jiřina Rupčíková
127. Václav Teichmann
128. Jiří Kolibač
129. Anna Sokanská
130. Josef Franek
131. Jarmila Mrázková
132. Karel Mžíček
133. Juránek Josef a Eliška
134. Ilona a Miroslav Šárkovi
135. MUDr. Mojmír Keprda
136. Stanislav Kupka
137. Ing. Libor Ferfecký
138. Bogdan Balon
139. Ploskonka Alois
140. Ondráčkovi Petr a Marie
141. Kozlová Věra
142. Hana Gukertová
143. Pavel Zelníček
144. Stankuš Tomáš a Stankušová Táňa
145. Mgr.Jaroslav Dvořák ,Mgr.Lenka Dvořáková
146. Emil Gabzdyl
147. MUDr. Kaškovská Marie
148. Martin Mareš
149. Milena Ilovská, Ing.Květuše Poláková
150. Karel Janečko
151. Ing.Jan Genco
152. BÁŤA JAN A MILUŠE
153. Maršálek Ladislav
154. Kamil Suruvka
155. Radim Štebel
156. Rudolf Mihálik
157. Dagmar Marková
158. František Bartulík
159. Ing. Alexandra Kušová
160. Pavla Hrtánková
161. Stuchlíková Anna
162. Gavelčíková Danuše
163. Jan Lisztwan
164. Darius Orzol
165. Richard Vágner
166. Václav Urbiš
167. Bogár Jiří a Miroslava
168. Kozelek Vlastimil a Věra
169. Vlasta Rašíková , Alena Marešová
170. Franek Lukáš
171. Pilchová Halina a Naděžda Konieczná
172. Lobodinský Roman
173. Kohelová Hana
174. Blažena Navrátilová
175. Jana Sekerová
176. Petr Filípek
177. Milada a Lubomír Szkanderovi
178. Petr Popek, Anežka Jančarová
179. Jiri Damovsky
180. Petr Marek
181. Starostka Ladislav
182. Jiří ADAMCZYK
183. Renáta Maurerová, Petr Maurer
184. Majdloch Pavel
185. Mylková Dášenka
186. Ladislav Prokš
187. Ladislav a Božena Gavelčíkovi
188. Šárka a Jiří Potykovi
189. Eduard a Miluše Hanzlovi
190. Pavla Gavelčíková
191. Jiří,Lenka Pěnkavovi
192. Václav Ožana
193. Ing. Frank MAREK
194. Marková Ivana
195. Grill Otmar
196. Karel Přibyla
197. Mgr. Stanislava Bělková
199. Marie a Břetislav Kopečtí
200. Boleslav Adamczyk
201. Oldřich Slíwka
202. Jaromír Vrlík
203. Růžena Hermanová
204. Iva Smelíková
205. Rettek Svatopluk
206. Dagmar Jurčeková
207. Roman a Lucie Zuczek
208. Šeliga Jiří a Šeligová Miluše
209. Ing. Jan Smelik
210. Turoň Vilém
211. Kunčická Ivana a Kunčický Radomír
212. Trnka Ladislav a Trnková Drahuše
213. Szymonek Jindřich
214. Rusek Teodor
215. Marie Porembská
216. Božena Uhrová
217. Ing. Jaromír Oršulek
218. Klepek Jaroslav Ing.,Klepková Věra Bc.
219. Kamil Švarc
220. Kamrla Miroslav a Kamrlová Eva
221. Pavel Cywka
222. Martin a Ingrid Sajovi
223. Ing. Jaroslav a Danuše Mencnerovi
224. Michalík Miroslav
225. Staník Jozef
226. Dana a Josef Macháčkovi
227. Miroslav Tomica, Viera Tomicova
228. Ing.Petr Vrubel a Božena Vrublová
229. Ing.Silvestr a Vlasta Penkalovi
230. JUDr. Vladimír Polášek
231. Jiří Lata
232. Karel Hekera
233. Marie Hekerová
234. Miroslav Hampel
235. Vavříčková Eva
236. Jana Stračánková,Miloslava Kielkovská
237. Kamenictví Jiří Rut
238. Miloš Wiesner
239. MILAN a IRENA HOŇKOVI
240. Pavla Hovorková
241. Lubomír Bohucki
242. Anna Dubnická
243. Martina Macháčková,Jarmila Wanotová
244. Lukáš Uher a Pazderová Jiřina
245. Luczyk Petr , Pazderová Anna a Jiří
246. Martin Hanusek
247. Petr Jochymek
248. Šárka Brychcyová
249. Jarmila a Vítězslav Šeligovi
250. Monika a René Eichlerovi
251. Radim Hanusek
252. Petr Dzik
253. Ing.Jana Ojha,CSc.
254. David a Ivona Urbančíkovi
255. Kamila Podgorná, Milan Piš
256. Buštová Beata
257. Ing. Jan Horák
258. MUDr. Daniel Placzek
259. Roman a Evženie Hugáňovi
260. JUdr.Petr Vaněk a PhDr.Lenka Vaňková
261. Tadeáš a Vlasta Chwajolovi
262. Jaroslav Rothkögl
263. Vladimír Přívara
264. Lukáš Přívara
265. Tomáš a Andrea Kotenovi
266. Jiří a Zuzana Dvořákovi
REGISTROVÁNI PO 30.6. DO 15.8.2012
267. Brevinský Zdeněk
268. Ladislav a Jarmila Podjuklovi, Aleš Podjukl
269. Kunčický Petr
270. Bronislav Tlolka
271. Vladimír Křístek
272. Ing.Libor Ferfecký
273. Miroslava Kučová
274. Jež Pavel a Ježová Věra
275. Miroslav Kadlic
276. Jindřich Lapiš
277. Jana Haasová
278. Vladislav Bogocz
279. Jiří Godula
280. MUDr. Michalík Jiří
281. Mgr. Jarmila Adamusová
282. Mgr. Richard Adamus
283. Hana Víšková
284. František Komosný
REGISTROVÁNI PO 15.8.2012
285. Václav Lukášek
286. Margarita a Anatolij Zvirovi
287. Bartoš Petr a Bartošová Ludmila
289. Šůnovi
290. Meďanský Ludovít a Gabriela
291. Kaniová Dáša
292. Jaromír a Stanislava Wojcikovi
REGISTROVÁNI 2013
293. Jiří Vlček
294. Ing. Pavel Beránek
Rozsah zpracování „projektové dokumentace“ gravitační přípojky do 50 metrů (zpět na rozdělovník)
Zpracování „projektové dokumentace“ gravitační přípojky do 50 m zahrnuje:
• Úvodní projednání výstupní formy dokumentace na stavebním úřadě tak, aby následné vydávání územního souhlasu proběhlo bez komplikací a případných požadavků na dopracování. V případě takovýchto požadavků by bylo dopracování automaticky provedeno naší kanceláří.
• Dokumentaci současného stavu na každé lokalitě samostatně (zaměření a zmapování současných žump či septiků, viditelných inženýrských sítí a jejich ochranných pásem včetně zapracování sítí uvedených v mapových podkladech, výšková nivelace spádových poměrů) a návrh napojení na kanalizaci nejjednodušším možným způsobem. Nezbytná pro toto bude součinnost občanů zahrnující dohledání existující projektové dokumentace RD, zpřístupnění jejich pozemků a kanalizačních objektů pro provedení záměru, dohledání vedení vlastních podzemních sítí na pozemku, apod.).
• Technický popis záměru v takové formě, aby byl stavebník schopen v případě jeho možností stavbu provést pokud možno svépomoci (netýká se napojení na kanalizaci a tlakové zkoušky – nelze provést svépomoci bez potřebných osvědčení o způsobilosti)
• Výkresovou dokumentaci se situací, polohopisem a příčným (podélným) profilem včetně schématického řezu.
• Tisk této dokumentace ve třech vyhotoveních tak, aby občanovi zůstal po předložení žádosti alespoň jeden vlastní archivní výtisk.
• Vyplnění žádosti o územní souhlas a její předání na stavební úřad společně s projektovou dokumentací.
• Zpracování dokumentace pro tlakové přípojky nebo gravitační přípojky delší než 50 m budou v případě zájmu pro jednotlivce řešeny individuálně nad rámec této nabídky v rozsahu vyhlášky 499/2006 Sb. osobou s autorizací ČKAIT.
Výhody skupinového zpracování dokumentace jednou kanceláří (zpět na rozdělovník):
• Dokumentace i přístup projektanta bude mít jednotných charakter pro větší územní celek,
• Zjednodušíme proces schvalování územního souhlasu ze strany stavebního úřadu – zjednodušíme postup stavebnímu úřadu a ušetříme čas občanům podáváním žádosti,
• Minimalizujeme případné požadavky úřadu na doplnění projektu – odebereme starost občanům,
• Nákladovou cenu pro občany snížíme i při vysoké kvalitě výstupu a doprovodného servisu o více než polovinu oproti běžnému standardu,
• Tento způsob by tak měl být výhodný pro všechny zúčastněné strany. Organizačně je tato forma "skupinového" projektování s individuálním přístupem podstatně náročnější, ale jeho funkčnost jsme si ověřili v minulosti. Obdobným způsobem jsme v minulých létech řešili pro větší územní celky pasportizaci domovních studní pro jejich dodatečnou legalizaci a bylo to ke spokojenosti všech zúčastněných stran.
Jak se má zájemce správně zaregistrovat (zpět na rozdělovník):
• zájemci o zpracování budou kontaktovat zpracovatele dokumentace nejlépe formou e-mailu () nebo telefonicky (596636211. Ing. Bára Míčková) a uvedenou následující kontaktní údaje
1- jméno majitele pozemku,
2- telefonní kontakt,
3- e-mailové spojení,
4- parcelní číslo pozemku,
5- katastr,
6- adresu dotčené nemovitosti (název ulice a číslo popisné).
• registraci je nutno provést nejpozději do 30.6.2012. Pro později registrované občany negarantujeme zachování ceny uvedené v této nabídce.
• zpracovatel dokumentace bude evidovat zájemce a na webových stránkách uvede pouze jejich jména a parcelní čísla jejich pozemků. Telefonní a mailové kontakty nebudou uveřejněny.
Jaký bude postup provádění prací (zpět na rozdělovník):
• evidované občany zpracovatel bude postupně v období od dubna do července 2012 telefonicky a e-mailem kontaktovat a průběžně vytvářet harmonogram návštěv jednotlivých pozemků - v harmonogramu se provedou úpravy dle jednotlivých domácností (u zaměstnanců v brzkých odpoledních hodinách dle pracovní doby a možností našich zaměstannců, u seniorů a v ostatních v domácnostech převážně v dopoledních hodinách). Reálné je v jednom dni řádně zdokumentovat maximálně 5 až 10 pozemků, raději kalkulujeme s pěti. S evidovanými občany se při tomto jednání sepíšou individuální objednávky. Výsledný harmonogram (plánovaný termín návštěv) bude uveden v přehledu registrovaných osob u každého zájemce a postupně se bude aktualizovat dle postupu prací.
• změny a odchylky od plánovaného postupu budeme v cca týdenních intervalech aktualizovat v harmonogramu. Ostatní zásadní informace související se stavbou budeme uveřejňovat v "aktuálních informacích" umístěných v horní části textu.
• dobu dokumentace stavu na lokalitě dle předpokládeného počtu zájemců odhadujeme na cca 3 až 4 měsíce práce v terénu. Návštěvy jednotlivých občanů budeme provádět průběžně po předchozí mailové a telefonické dohodě dle výše popsaného harmonogramu. Práce budou zahájeny po 20.4.2012. Snažit se budeme postupovat systematicky po ucelených celcích "od ulice k ulici, od domu k domu". Při návštěvě proběhne podpis objednávky, poskytnutí existujících podkladů a ústních informací ze strany občanů (archivních dokumentů o stavbě rodinného domu a o inženýrských sítích, zejména o systému odvádění dešťových a odpadních vod a o jejich průběhu na pozemku), zaměření hloubky výtoku ze žumpy či septiku, fotodokumentace měření a pozemku, nivelační zaměření spádových poměrů, zpracování protokolu o měření a jeho oboustranný podpis. Předpokládáme, že doba nutná pro tyto úkony zabere cca hodinu času na jednu přípojku a někoho bude zřejmě nutné navštívit i dvakrát.
• zpracování veškerých projektů a žádostí o územní souhlas a jejich předání na stavební úřad plánujeme nejpozději do konce roku 2012 či ledna 2013. Zpracování projektové dokumentace a žádostí bude prováděna v koordinaci se stavebním úřadem, aby se předešlo požadavkům na dodatečné dodělávky. Při předáváníhotových projektů budeme oproti podpisu vybírat od občanů platby za provedenou práci - viz odstavec níže.
Cena prací pro občany registrované do 15.8.2012 je následující (zpět na rozdělovník):
Původní způsob stanovení ceny podle počtu evidovaných zájemců jsme změnili na cenu jednotnou nezávisle na počtu přihlášených, aby se předešlo změně ceny v průběhu postupného provádění prací. Cena je tak jednotná pro všechny zájemce registrované do 30.6.2012. Tato cena odpovídá podle původního klíče počtu 120 nahlášených osob, tedy 2.640 Kč včetně DPH za jednu navrženou gravitační přípojku do 50 m. Pro občany registrované ještě v roce 2011 se tak práce zlevňují. V případě sdružených přípojek pro více občanů bude cena dána počtem připojovaných nemovitostí. Platby nebudou probíhat předem ani na zálohu, ale na základě podepsaných objednávek až při předání zpracované dokumentace. Nic tedy předem neplaťte!!! Platby budou při předání projektů vybírat naší zaměstanci, jejichž jména budou uvedená v objednávce a budou se prokazovat svým občanským průkazem. Oproti provedené platbě Vám vystaví daňový doklad.
Cena pro zájemce o zpracování „projektové dokumentace“ gravitační přípojky nad 50 m nebo přípojky vyžadující přečerpávací stanici (tlaková přípojka) se bude týkat pouze menšiny žadatelů a bude vyžadovat individuální řešení.
Odkanalizování okrajových částí města Orlová