GEOoffice - geologie, geochemie, geotechnika ...

HYDROGEOLOGIE INŽENÝRSKÁ GEOLOGIE SANAČNÍ GEOLOGIE GEOCHEMIE GEOTECHNIKA poradenství projekty rešerše průzkumy odborné posudky supervize realizace

Novinky

Další informace:

Nejsou k dispozici žádné další informace

PROJEKCE KANALIZAČNÍCH PŘÍPOJEK V ORLOVÉ

Zakázka bude zakončena ke konci dubna 2013, aktuální informace o průběhu řešení ...

Vážení občané Orlové,
děkujeme Vám za projev důvěry při výběru naší společnosti za účelem zpracování technického popisu a projektové dokumentace kanalizačních přípojek v rámci připravované stavby „Odkanalizování okrajových částí města Orlová“.

Pro téměř všech 283 zarigestrovaných zájemců uvedených v seznamu níže máme v současnosti dokumentace hotové. Jejich předávání probíhá v termínech uvedených v aktualitách níže. Ve druhé polovině roku 2013 očekáváme, že se bude schylovat k dokončení hlavního řádu a bude smysluplné u Vás začít budovat přípojky. Vám, kteří jste o toto projevili zájem, předložíme konkrétní nabídku na vlastní realizaci. Ta bude individuální pro každý rodinný dům a nelze ji proto paušalizovat jako u přípojky. Kapacitně nebudeme schopni vyhovět vlastními silami všem, ale přibližně stovku zájemců bychom dokázali zrealizovat v návaznosti na námi zpracované projekty s techniky, kteří byli u vyměřování. Proto předpokládáme, že Vám budeme schopni nabídnout kvalitní provedení za slušnou cenu.  

Kontaktní osobou pro řešení nabídky, technických dotazů a vlastní stavební práce bude Radim Ptáček, na pevné lince 596636211.

Pro jednodušší orientaci v postupně uváděných a průběžně doplňovaných informacích předchozích projektových prací klikněte na požadované téma. Informace jsme průběžně doplňovali:

- aktuální informace

- jak se zaregistrovat

- přehled zaregistrovaných občanů a harmonogram návštěv

- rozsah nabízených prací

- cena nabízených prací

 

 

 

 

 

Aktuálně k 12.4.2013 - předávání dokumentace (zpět na rozdělovník)

Poslední termín předávání dokumentace v kulturním domě (klubovna č.3) plánujeme na 30 dubna 2013. Na ty z Vás, se kterými se nám do konce měsíce dubna nepodaří domluvit termín předání (nereagujete na maily a telefony), budeme hotové dokumentace rozesílat poštou na dobírku. V současnosti doděláváme projekci 11. výtlaků, dále nám zbývá navštívit a doprojektovat asi deset přípojek, kde jsou technicky komplikovaná řešení nebo není jednoznačně stanoven průběh hlavního kanalizačního řádu

Aktuálně k 18.3.2013 - předávání dokumentace (zpět na rozdělovník)

Na některé z Vás se nám nepodařilo se telefonicky dovolat nebo se Vám navržený termín nehodil. Proto jsme připravili další termíny předávání dokumentací v Kulturním domě v Orlové 4 (Lutyně). V březnu to je pátek 22. a 29.3., dubnové termíny prozatím pevné datum nemají. Očekávejte, že Vás v nejbližších dnech či týdnech budeme kontaktovat.

 

 

Aktuálně k 1.2.2013 - předávání dokumentace (zpět na rozdělovník)

K dnešnímu datu máme terénní měření téměř hotové, zbývá asi posledních 20 rodinných domů. Předávání vyhotovené dokumentace proto budeme provádět v první polovině února (od 4. do 14.2.) a následně ve druhé polovině března (od 10. do 20.3.). Do konce března plánujeme kompletně zpracování projektové dokumntace ukončit.

 

Aktuálně k 4.11.2012 - předávání dokumentace (zpět na rozdělovník)

Již se nám podařilo provést terénní měření a následně zpracovat technickou dokumentaci přibližně pro prvních 170 rodinných domů spadajících do I. a II. etapy - viz barevně rozlišený přehled registrovaných občanů uvedený níže v textu. Hotové projekty postupně předáváme občanům i na stavební úřad. Od nastávajícího týdne zahájíme v terénu měřické práce pro poslední, tj. III. etapu zahrnující cca zbylých 100 rodinných domů.

 

Aktuálně k 7.9.2012 - předávání dokumentace (zpět na rozdělovník)

Již se nám podařilo provést terénní měření a následně zpracovat technickou dokumentaci přibližně pro prvních 90 rodinných domů spadajících do I. etapy - viz barevně rozlišený přehled registrovaných občanů uvedený níže v textu. Od příštího týdne začneme projekty postupně předávat jak občanům, tak spolu s žádostmi o územní souhlas na stavební úřad. U předávání bude jeden z terénních poracovníků provádějících měření na pozemku a garant projekce. Při předání Vám tak bude vysvětleno, jak dále postupovat z hlediska stavebního a časového. Předem Vás budeme telefonicky kontaktovat a dohodneme si individuální schůzky předávání dokumentů.

Protože se nás při vlastním projektování mnoho občanů ptalo, zdali bychom obdobným způsobem provedli vlastní realizaci přípojky hromadným způsobem s cenovým zvýhodněním jako projektování, předložíme zájemcům konkrétní nabídky. Od stavebních firem s výkopovými mechanismy i od dodavatelů kanalizačních produktů jsme dostali značné slevy, tak pokud se najde odhadem více než 50 přípojek, zájemcům vyhovíme tak, aby ceny byly pro občany výhodné a nám se práce rovněž oplatily. Nabídku rozčleníme tak, aby kdo bude mít zájem si výkopy (nejdražší položka) provedl svépomoci a od nás měl provedenou pouze pokládku potrubí a napojení, nebo vše provedeme celé na klíč. Protože se hlavní kanalizační řád bude kolaudovat až v červenci 2014, nemá smysl přípojky stavebně řešit již teď (úřad nepovolí napojení a vedení trasy přípojek by tak zůstalo otevřené). Doporučujeme proto posečkat do výzvy k napojení.

 

Aktuálně k 6.8.2012 - ukončujeme registraci žadatelů (zpět na rozdělovník)

Termín prodloužené registrace žadatelů o zpracování technického popisu / projektové dokumentace přípojek ukončujeme k termínu 15.8.2012. Termín možné registrace za nabídnutých podmínek jsme tak prodloužili o jeden a půl měsíce a v současnosti se dodatečně registrují pouze individuální zájemci. Další registrace bude probíhat pravděpodobně opět až od října s tím, že bude stanovena nová cena za zpracování i termíny provádění pro případné nové zájemce.

 

Aktuálně k 31.7.2012 - zahajujeme terénní práce (zpět na rozdělovník)

Vážení občané, kteří jste se zaregistrovali jako zájemci o zpracování technické dokumentace kanalizačních přípojek. Od 1. srpna  zahajujeme terénní práce první stovky žadatelů, kterých se týká I. etapa realizační projektové dokumentace – tj. Lokalita G (u Nemocnice) v Orlové Lutyni - ulice Zahradní, Jižní, Na Kopečku, 17. listopadu, Sousedská, Modřínová a Zelená, Lokalita B (Zátiší) V Orlové – Porubě: ulice Zátiší, Akátová, K Rybníku, Luční, Pěší, Údolní, Lutyňská (Rychvald), Lokalita F (Lazy): ulice Klášterní a Petřvaldská. Pro tuto I. etapu je již vydaná projektová dokumentace hlavního kanalizačního sběrače, jsou tedy jasné hloubky uložení kanalizace i šachtic.

Projektová dokumentace pro ostatní ulice bude hotova až někdy na konci září, proto ostatní občany zahrneme do harmonogramu návštěv až po letních prázdninách, odhadujeme od počátku října.  

V rámci uvedené etapy I se snažíme naše práce koordinovat tak, abychom denně navštívili sedm zájemců v jedné lokalitě. Do přehledu registrovaných zájemců na našich webových stránkách uvádíme zeleně termíny dohodnutých návštěv a červeně již provedené návštěvy.  V nejbližších dnech Vás budeme telefonicky kontaktovat a domlouvat s Vámi nejvhodnější termíny návštěv na dotčených pozemcích. Tímto žádáme o spolupráci při domlouvání termínů pro naplnění kapacity na srpen. Pokud se chystáte např. na dovolenou a termín s Vámi dosud nebyl projednán, sdělte nám prosím dobu Vaší nepřítomnosti nejlépe mailem, ať vše zkoordinujeme.  Harmonogram návštěv se budeme snažit aktualizovat v úterky a pátky.

 

Aktuálně k 17.07.2012   (zpět na rozdělovník)

K dnešnímu dni se přihlásilo po termínu ukončení registrace několik dalších občanů, které evidujeme po termínu 30.6.2012. Celkový počet zaregistrovaných občanů je 272. 

 

Aktuálně k 02.07.2012   (zpět na rozdělovník)

K dnešnímu dni jsme v návaznosti na hromadnou nabídku zpracování dokumentace přípojek ukončili registraci občanů, jejichž počet je celkem 264. 

Dle dostupných informací poskytnutých zástupci města Orlové  bude v nejbližších dnech dodána městu Orlová realizační projektová dokumentace pro I. etapu výstavby kanalizace spolu s aktuálním harmonogramem předpokládaného postupu výstavby. V návaznosti na tyto dokumenty budeme v červeneci  kontaktovat občany, kterých se I. etapa realizační projektové dokumentace týká, a domlouvat čas a den terénní rekognoskace pozemků a výškového zaměření spádu do kanalizace.  Pořadí obchůzek se budeme snažit zachovat podle toho, jak se jednotliví občané registrovali. Předpokládaný termín dokončení prací a předání dokumentace občanům zůstává nezměněn, tedy přelom roku 2012-2013.

Pokud se dodatečně přihlásí další občané, pravděpodobně cenu zachováme stejnou jako dosud v těch případech, kdy bude možno terénní výjezdy sloučit pro minimálně 5 rodinných domů. Cena proto bude řešena individuálně podle množství nahlášených občanů a lokalit. Termín terénních obhlídek bude probíhat v říjnu až prosinci dle počasí a předání dokumentace lze předpokládat na přelomu březen-duben 2013. Při předání projektu v roce 2013 je nutno počítat s úpravou ceny, pokud se změní sazba DPH.

 

 

Aktuálně k 20.06.2012   (zpět na rozdělovník)

K dnešnímu dni stavební a projekční firma, která buduje kanalizaci, nedodala městu v požadované formě projektovou dokumentaci. Dle sdělení zástupců města se průběh kanalizace bude upravovat zejména kvůli křížení s jinými sítěmi a bude se tak v několika místech zahlubovat, či jinde bude měnit trasu. Žádáme tedy občany o trpělivost. Naše terénní rekognoskace pozemků a výškové měření spádu do kanalizace bude smysluplné provádět až po dodání finální projektové dokumentace kanalizace. Toto tedy předpokládáme až od srpna a dle dosud přihlášených občanů předpokládáme dobu terénních měření po dobu tří měsíců. Předpokládaný termín dokončení prací a předání dokumentace občanům zůstává nezměněn, tedy přelom roku 2012-2013.

Počet registrovaných občanů k dnešnímu dni je 172. 

 

Aktuálně k 22.05.2012   (zpět na rozdělovník)

Dne 21.5.2012 jsme se na kontrolním dnu investora stavby dozvěděli, že na lokalitě F (V Zimném Dole, Klášterní, Petřvaldská, K Holotovci) zřejmě dojde k posunuti projektované kanalizace z důvodu kolize se stávající vodovodní síti. I když u některých už terénní prohlídka proběhla, zjištěné informace uchováváme v platnosti do doby, než nám bude od města Orlova potvrzeno, zda-li právě na vašich pozemcích budou provedeny změny či ne. V případě, že budou provedeny změny, proběhne nová prohlídka bez navyšování ceny, v případě že zůstane zachován projektovaný stav kanalizace, bude technická dokumentace provedena podle již zjištěných údajů na vašich parcelách. 

Počet registrovaných občanů k dnešnímu dni je 110. Další aktualizace webu proběhne až po 7.6., kdy se náš webmaster vrátí z dovolené.


Aktuálně k 16.05.2012   (zpět na rozdělovník)

Dne 16.5.2012 jsme zahájili první terénní prohlídky (návštěvy a zaměřování jednotlivých pozemků) na celkem pěti parcelách. V současnosti zpracováváme vzorovou dokumentaci pro odsouhlasení její formy stavebním úřadem. Další prohlídky budou probíhat v průběhz 

Počet registrovaných občanů k dnešnímu dni je 99.

 

Aktuálně k 30.04.2012   (zpět na rozdělovník)

Nezávisle na dokončení zapracování změn do projektové dokumentace nové kanalizace ze strany projektanta zahajujeme přípravu harmonogramu pro terénní prohlídky (návštěvy a zaměřování jednotlivých pozemků). Prohlídky budou probíhat přibližně podle pořadí, v jakém se občané registrovali. Předpokládaný termín návštěvy pozemku bude po předchozím telefonátu uveden v přehledu (viz níže) u každého registrovaného občana.  Výběr jednotlivých pozemků se budeme snažit provést tak, abychom v jeden den operovali na jedné ulici.

Počet registrovaných občanů k dnešnímu dni je 87. 


 Aktuálně k 17.04.2012   (zpět na rozdělovník)

K dnešnímu dni jsme se dověděli informaci, že upravený projekt zahrnující požadované změny na posuny odboček od hlavního kanalizačního řádu ze strany občanů nebude projektantem dokončen v předpokládaném termínu 20.4.2012. Terénní obhlídky a nivelace pozemků registrovaných občanů tedy zahájíme v adekvátním posunu po obdržení finální verze projektu, předpokládáme do konce května 2012.

Počet registrovaných oobčanů k dnešnímu dni je 67.  

 

Aktuálně k 28.03.2012   (zpět na rozdělovník)

Dnešního dne proběhlo úvodní jednání se stavebním úřadem Města Orlová. Zde bylo dohodnuto, že v městských novinách bude zveřejněna naše výzva a tím bude zahájena druhá vlna registrace občanů. Registrace bude probíhat do 30.6.2012, přičemž vypracování veškeré dokumentace plánujeme do konce roku 2012. Nad rámec původního rozsahu vycházíme vstříc občanům i stavebnímu úřadu a v rámci nabídky zpracujeme i formulář žádosti o územní souhlas (v případě gravitační přípojky do 50 m) či formulář žádosti o ohlášení stavby (v případě gravitační přípojky delší než 50 m nebo tlakové kanalizace) a spolu s projektem je předáme na stavební úřad. Platby za dokumentaci budou probíhat až při předání dokumentace, ne dříve. NIC A NIKOMU ZA PROJEKTOVÁNÍ PŘÍPOJKY NEPLAŤTE PŘEDEM, s každým registrovaným občanem bude sepsána závazná objednávka, ve které budou popsány detaily úhrady.

Z kontrolního dne stavby minulý týden jsme se od stavební firmy nedozvěděli žádné bližší informace, než že stavba kanalizace bude probíhat od května 2012 a ukončena bude nejpozději do června 2014 (reálné ukončení očekáváme na podzim 2013). Stavba bude probíhat ve všech třech lokalitách současně a upřesnění místa stavby po jednotlivých ulicích bude ze strany stavební firmy oznamováno s dvoutýdenním předstihem.

Do 20.4.2012 bude probíhat zapracování změn do konečné verze realizačního projektu stavby kanalizace (posuny odboček z kanalizace pro napojení přípojek občanů), tak jak celkem 204 občanů  o toto požádalo v průběhu října 2011 až března 2012. Po obdržení projektové dokumentace, tedy po 20.4.2012, zahájí naše společnost práce na projekci přípojek pro občany.

 

Aktuálně k 20.03.2012   (zpět na rozdělovník)

Město Orlová minulý týden podepsalo smlouvu s dodavatelem stavby, projekt s budovaním kanalizace se tedy bude s jistotou realizovat a zpracování dokumnetace přípojek je tedy smysluplná. Proto akci pro občany opět rozjíždíme. Ve středu 21.3. máme úvodní jednání s městem i zhotovitelem stavby, kde se dozvíme podrobnosti o záměru a jeho časovém průběhu. Informovat o dalším postupu budeme všechny dosud nahlášené i nové zájemce o zpracování dokumentu. Aktuální informace vkládáme na úvodní stránku našeho firemního webu a průběžně po dobu trvání akce je budeme aktualizovat.

Aktuálně k 22.11.2011   (zpět na rozdělovník)

Dle sdělení zástupce Města Orlové není realizace stavby dosud zcela jistá a není prozatím vybrán ani schválen dodavatel stavby. Protože bychom neradi, abychom Vám zpracovali požadované dokumenty, které by pro Vás následně byly nepoužitelné, rozhodli jsme se počkat do jednoznačného vyřešení otázky provádění či neprovádění stavby. Na městě nám doporučili počkat do února / března následujícího roku. Tímto Vás žádáme o trpělivost a posečkání do konce prvního kvartálu roku 2012. O dalším postupu Vás novými informacemi budeme opět kontaktovat.

Aktuálně k 21.10.2011   (zpět na rozdělovník)

Uvedená nabídka je pro zájemce platná pouze do 15.10.2011, proto se jako případní zájemci prosím registrujte včas. Nejprve si pročtěte zde uvedené pokyny, následně se registrujte a svoji registraci si ověřte v přehledu registrovaných zájemců uvedených ve spodní části textu. Registraci potvrzujeme mailem. Seznam registrovaných zájemců aktualizujeme na našem webu cca 2-3 x do týdne. Kontaktní osobou pro případné technické dotazy je Radim Ptáček (tel. do firmy 596636211).

 

Přehled registrovaných zájemců a časový harmonogram     (zpět na rozdělovník)

 

K datu poslední aktualizace se celkem zaregistrovalo 292 zájemců. Jejich přehled je označen pořadovým číslem, následuje jméno zájemce. Parcelní číslo pozemku, katastr a termín plánované terénní dokumentace pozemku (časový harmonogram) jsme kvůli zjištěnému zneužívání z webových stránek stáhli. Červeně jsou označeni ti zájemci, u kterých již proběhlo měření v terénu a dokumentace přípojky je ve výrobě nebo již byla předána.

1. Martin a Kateřina Chromcovi

2. Jiří PĚGŘIMEK

3. Jan a Jaroslav Štefaníkovi

4. Kateřina Kempná 

5. Michnová Ludmila

6. Hans Swoboda

7. Vanda Liberdová

8. Ing. Eva Švandová

9. Halina Pavlíková

10. Anežka Radecká

11. Monika a Jiří Bouchalovi

12. Roman Ogrocki, Petra Ogrocká 

13. Iva Badurová , Lumír Badura 

14. Urbánik Vladislav

15. Milan a Olga Hoferikovi

16. Lacinová Marcela

17. Ing.Jan Fajkis

18. Blanka a Tonda Mirvaldovi

19. Dáša Suchnová

20. Radka a Radim Škutovi

21. Jiří a Marie Fiedorovi 

22. Kateřina Fonioková

23. Petr Biel

24. Jaroslav a Zdenka Popkovi

25. Petr a Česlava Lukaštíkovi

26. Marek Šenvajc

27. Emilie Šenvajcová

28. Gwuzdová Milada (Przybyklová Radmila)

29. Karel Moldrzyk

30. Robert Hudec

31. Jana a Jiří Prefetovi

32. Tadeáš a Anna Gabzdylovi

36. Zuzana Doffková, Doffek Jaroslav

37. Ing. Petr a Alexandra Minarčíkovi

39. František Splálovský, Marta Spálovská

40. Ing. Waldemar Danělišyn

41. Roman Kulpa, Martina Kulpová

42. Zdenek Hula

43. Láznička Milan

44. Němcová Blanka

45. Hudeczek Petr

46. Duda Jan a Milada

47. Vladislav Wojaczek, Šárka Majtanová

48. Dietmar Kolder

50. Karel Plinta

51. Szromek Jindřich 

52. Rostislav Michalík

53. Michal Folwarczny

54. Ing. Jiří Fišer,Veronika Skibová

55. Jan Kusín

56. Pavel Kalous, Marie Kalousová

57. Libor Krupa, Monika Krupová

58. Bc. Marek Schindler

59. SZROMEK IVAN

60. Alois a Věra Skubaničovi

61. Dušan Duras

62. Ladislav a Alena Pawlasovi 

63. MUDr.Zlatuše Haplová

64. Marián Rusnák 

65. Alois a Anna Markovi 

66. Josef Trochta

67. Pavel Balík 

68. Petr a Marie Szalbotovi

69. Jana Žmolilová

70. Marcela Dvořáčková

71. Viktor Maršalka a Pavla Maršalková

72. Lumír Gavelčík

73. Terezie Gavelčíková

74. Jiří Mašek

75. Marian Konieczny

77. Ing. Juliana Nitscheová

78. Anna Škatulová

79. Vlastimil Gabzdyl

81. Vlastimil Kollner a  Danuše Kollnerová

82. Anna Kunčická a Libor Kunčický

83. Gergišák Milan a Jitka

84. Stanislav Prosznák

85. Albín a Zdeňka Gergišákovi

86. Miroslav a Helena Němcovi 

87. Radka Krainová

88. Bedřich Klein,Irena Kleinová 

89. Michaela Kišková

90. Stanislav a Lenka Poustkovi

91. Helena a Josef Bogoczovi

92. Ing. Aleš Krajna

93. Radomil a Pavlína Drhovi

94. Vlastimil Urbančík                                                          

95. Václav Kněžík

96. Pavel Smetanka, Liduše Smetanková

97. Renáta Kulhánková

98. Štorek Josef 

99. Petličarovská Miroslava a Veronika

100. Bc. Iva Wronová, Ing. Bruno WRONA

101. Přečekovi Tomáš a Lenka

102. Drapáčovi Jaromír a Jana

103. Niedobovi Petr a Renáta

104. Petra a David Slavíkovi

105. Luděk a Jana Jelenovi

106. Hana Gazdová a Robert Gazda

107. Mudr. Ludmila Stejskalová a Mgr. Jan Stejskal

108. Renata Szeligová

109. Hennerová Radomíra JUDr.

110. Halina Mannová

111. Marcela Prachniarová

112. Tomáš a Zdeňka Valovi

113. Josef a Karla Ježíškovi

114. Jana Janečková, Petra Prokšová 

115. Zdeněk Renta    

116. Zdeněk Farník

117. Roman Fierla

118. Ing. Jiří Papuga

119. Renáta Chroboková

120. Milan a Yweta Frasunkovi

121. Josef a Oluše Frankovi

122. Jaroslav a Drahomíra Plucarovi

123. Ing. Ivo Merta,  Mgr. Milada Mertová

124. Věra Litnerová

125. Jana a Vlastimil Ostárkovi  a Agnesa Olšarova

126. Jiřina Rupčíková

127. Václav Teichmann

128. Jiří Kolibač

129. Anna Sokanská

130. Josef Franek

131. Jarmila Mrázková

132. Karel Mžíček

133. Juránek Josef a Eliška

134. Ilona a Miroslav Šárkovi

135. MUDr. Mojmír Keprda

136. Stanislav Kupka

137. Ing. Libor Ferfecký

138. Bogdan Balon

139. Ploskonka Alois

140. Ondráčkovi Petr a Marie

141. Kozlová Věra

142. Hana Gukertová 

143. Pavel Zelníček 

144. Stankuš Tomáš a Stankušová Táňa

145. Mgr.Jaroslav Dvořák ,Mgr.Lenka Dvořáková

146. Emil Gabzdyl

147. MUDr. Kaškovská Marie

148. Martin Mareš

149. Milena Ilovská,  Ing.Květuše  Poláková      

150. Karel Janečko   

151. Ing.Jan Genco

152. BÁŤA JAN A MILUŠE

153. Maršálek Ladislav

154. Kamil Suruvka 

155. Radim Štebel

156. Rudolf Mihálik

157. Dagmar Marková

158. František Bartulík

159. Ing. Alexandra Kušová

160. Pavla Hrtánková 

161. Stuchlíková Anna 

162. Gavelčíková Danuše

163. Jan Lisztwan

164. Darius Orzol 

165. Richard Vágner

166. Václav Urbiš

167. Bogár Jiří a Miroslava

168. Kozelek Vlastimil a Věra 

169. Vlasta Rašíková , Alena Marešová

170. Franek Lukáš 

171. Pilchová Halina a Naděžda Konieczná

172. Lobodinský Roman

173. Kohelová Hana 

174. Blažena Navrátilová

175. Jana Sekerová

176. Petr Filípek

177. Milada a Lubomír Szkanderovi 

178. Petr Popek, Anežka Jančarová

179. Jiri Damovsky

180. Petr Marek

181. Starostka Ladislav

182. Jiří ADAMCZYK

183. Renáta Maurerová, Petr Maurer

184. Majdloch Pavel  

185. Mylková Dášenka

186. Ladislav Prokš 

187. Ladislav a Božena Gavelčíkovi

188. Šárka a Jiří Potykovi

189. Eduard a Miluše Hanzlovi

190. Pavla Gavelčíková 

191. Jiří,Lenka Pěnkavovi 

192. Václav Ožana 

193. Ing. Frank MAREK 

194. Marková Ivana 

195. Grill Otmar 

196. Karel Přibyla 

197. Mgr. Stanislava Bělková 

199. Marie a Břetislav Kopečtí

200. Boleslav Adamczyk

201. Oldřich Slíwka

202. Jaromír Vrlík

203. Růžena Hermanová

204. Iva Smelíková 

205. Rettek Svatopluk

206. Dagmar  Jurčeková

207. Roman a Lucie Zuczek 

208. Šeliga Jiří a Šeligová Miluše 

209. Ing. Jan Smelik

210. Turoň Vilém

211. Kunčická Ivana a Kunčický Radomír

212. Trnka Ladislav a Trnková Drahuše 

213. Szymonek Jindřich

214. Rusek Teodor

215. Marie Porembská

216. Božena Uhrová 

217. Ing. Jaromír Oršulek

218. Klepek Jaroslav Ing.,Klepková Věra Bc. 

219. Kamil Švarc

220. Kamrla Miroslav a Kamrlová Eva

221. Pavel Cywka

222. Martin a Ingrid Sajovi 

223. Ing. Jaroslav a Danuše Mencnerovi

224. Michalík Miroslav 

225. Staník Jozef 

226. Dana a Josef Macháčkovi 

227. Miroslav Tomica, Viera Tomicova

228. Ing.Petr Vrubel a Božena Vrublová

229. Ing.Silvestr a Vlasta Penkalovi

230. JUDr. Vladimír Polášek

231. Jiří Lata 

232. Karel Hekera 

233. Marie Hekerová 

234. Miroslav Hampel

235. Vavříčková Eva 

236. Jana Stračánková,Miloslava Kielkovská

237. Kamenictví Jiří Rut

238. Miloš Wiesner 

239. MILAN a IRENA HOŇKOVI

240. Pavla Hovorková

241. Lubomír Bohucki

242. Anna Dubnická

243. Martina Macháčková,Jarmila Wanotová

244. Lukáš Uher a Pazderová Jiřina

245. Luczyk Petr , Pazderová Anna  a Jiří 

246. Martin Hanusek   

247. Petr Jochymek

248. Šárka Brychcyová

249. Jarmila a Vítězslav Šeligovi 

250. Monika a René Eichlerovi

251. Radim Hanusek 

252. Petr Dzik 

253. Ing.Jana Ojha,CSc.

254. David a Ivona Urbančíkovi 

255. Kamila Podgorná, Milan Piš 

256. Buštová Beata 

257. Ing. Jan Horák 

258. MUDr. Daniel Placzek

259. Roman a Evženie Hugáňovi 

260. JUdr.Petr Vaněk a PhDr.Lenka Vaňková

261. Tadeáš a Vlasta Chwajolovi 

262. Jaroslav Rothkögl

263. Vladimír Přívara

264. Lukáš Přívara 

265. Tomáš a Andrea Kotenovi 

266. Jiří a Zuzana Dvořákovi 

REGISTROVÁNI PO 30.6. DO 15.8.2012

267. Brevinský  Zdeněk 

268. Ladislav a Jarmila Podjuklovi, Aleš Podjukl 

269. Kunčický Petr

270. Bronislav Tlolka

271. Vladimír Křístek

272. Ing.Libor Ferfecký 

273. Miroslava Kučová

274. Jež Pavel a Ježová Věra

275. Miroslav Kadlic

276. Jindřich Lapiš

277. Jana Haasová

278. Vladislav Bogocz

279. Jiří Godula

280. MUDr. Michalík Jiří

281. Mgr. Jarmila Adamusová

282. Mgr. Richard Adamus

283. Hana Víšková

284. František Komosný

REGISTROVÁNI PO 15.8.2012

285. Václav Lukášek

286. Margarita a Anatolij Zvirovi

287. Bartoš  Petr a Bartošová Ludmila 

289. Šůnovi

290. Meďanský Ludovít a Gabriela

291. Kaniová Dáša

292. Jaromír a Stanislava Wojcikovi

REGISTROVÁNI 2013

293. Jiří Vlček

294. Ing. Pavel Beránek

 

 Rozsah zpracování „projektové dokumentace“ gravitační přípojky do 50 metrů (zpět na rozdělovník)

 

Zpracování „projektové dokumentace“ gravitační přípojky do 50 m zahrnuje:

•  Úvodní projednání výstupní formy dokumentace na stavebním úřadě tak, aby následné vydávání územního souhlasu proběhlo bez komplikací a případných požadavků na dopracování. V případě takovýchto požadavků by bylo dopracování automaticky provedeno naší kanceláří.

•  Dokumentaci současného stavu na každé lokalitě samostatně (zaměření a zmapování současných žump či septiků, viditelných inženýrských sítí a jejich ochranných pásem včetně zapracování sítí uvedených v mapových podkladech, výšková nivelace spádových poměrů) a návrh napojení na kanalizaci nejjednodušším možným způsobem. Nezbytná pro toto bude součinnost občanů zahrnující dohledání existující projektové dokumentace RD, zpřístupnění jejich pozemků a kanalizačních objektů pro provedení záměru, dohledání vedení vlastních podzemních sítí na pozemku, apod.).    

•  Technický popis záměru v takové formě, aby byl stavebník schopen v případě jeho možností stavbu provést pokud možno svépomoci (netýká se napojení na kanalizaci a tlakové zkoušky – nelze provést svépomoci bez potřebných osvědčení o způsobilosti)

•  Výkresovou dokumentaci se situací, polohopisem a příčným (podélným) profilem včetně schématického řezu.

• Tisk této dokumentace ve třech vyhotoveních tak, aby občanovi zůstal po předložení žádosti alespoň jeden vlastní archivní výtisk. 

•  Vyplnění žádosti o územní souhlas a její předání na stavební úřad společně s projektovou dokumentací. 

•  Zpracování dokumentace pro tlakové přípojky nebo gravitační přípojky delší než 50 m budou v případě zájmu pro jednotlivce řešeny individuálně nad rámec této nabídky v rozsahu vyhlášky 499/2006 Sb. osobou s autorizací ČKAIT.

 

 

 

 

Výhody skupinového zpracování dokumentace jednou kanceláří  (zpět na rozdělovník):

 

 

•  Dokumentace i přístup projektanta bude mít jednotných charakter pro větší územní celek,

• Zjednodušíme proces schvalování územního souhlasu ze strany stavebního úřadu – zjednodušíme postup stavebnímu úřadu a ušetříme čas občanům podáváním žádosti,

•  Minimalizujeme případné požadavky úřadu na doplnění projektu – odebereme starost občanům,

•  Nákladovou cenu pro občany snížíme i při vysoké kvalitě výstupu a doprovodného servisu o více než polovinu oproti běžnému standardu, 

•  Tento způsob by tak měl být výhodný pro všechny zúčastněné strany. Organizačně je tato forma "skupinového" projektování s individuálním přístupem podstatně náročnější, ale jeho funkčnost jsme si ověřili v minulosti. Obdobným způsobem jsme v minulých létech řešili pro větší územní celky pasportizaci domovních studní pro jejich dodatečnou legalizaci a bylo to ke spokojenosti všech zúčastněných stran. 

 

 

 

Jak se má zájemce správně zaregistrovat (zpět na rozdělovník):

 

• zájemci o zpracování budou kontaktovat zpracovatele dokumentace nejlépe formou e-mailu () nebo telefonicky (596636211. Ing. Bára Míčková) a uvedenou následující kontaktní údaje

1- jméno majitele pozemku,

2- telefonní kontakt,

3- e-mailové spojení,

4- parcelní číslo pozemku,

5- katastr,

6- adresu dotčené nemovitosti (název ulice a číslo popisné).

 registraci je nutno provést nejpozději do 30.6.2012. Pro později registrované občany negarantujeme zachování ceny uvedené v této nabídce.

•  zpracovatel dokumentace bude evidovat zájemce a na webových stránkách uvede pouze jejich jména a parcelní čísla jejich pozemků. Telefonní a mailové kontakty nebudou uveřejněny. 

 

 

Jaký bude postup provádění prací (zpět na rozdělovník):

 

 

•  evidované občany zpracovatel bude postupně v období od dubna do července 2012 telefonicky a e-mailem kontaktovat a průběžně vytvářet harmonogram návštěv jednotlivých pozemků - v harmonogramu se provedou úpravy dle jednotlivých domácností (u zaměstnanců v brzkých odpoledních hodinách dle pracovní doby a možností našich zaměstannců, u seniorů a v ostatních v domácnostech převážně v dopoledních hodinách). Reálné je v jednom dni řádně zdokumentovat maximálně 5 až 10 pozemků, raději kalkulujeme s pěti. S evidovanými občany se při tomto jednání sepíšou individuální objednávky. Výsledný harmonogram (plánovaný termín návštěv) bude uveden v přehledu registrovaných osob u každého zájemce a postupně se bude aktualizovat dle postupu prací. 

•  změny a odchylky od plánovaného postupu budeme v cca týdenních intervalech aktualizovat v harmonogramu. Ostatní zásadní informace související se stavbou budeme uveřejňovat v "aktuálních informacích" umístěných v horní části textu.

•  dobu dokumentace stavu na lokalitě dle předpokládeného počtu zájemců odhadujeme  na cca 3 až 4 měsíce práce v terénu. Návštěvy jednotlivých občanů budeme provádět průběžně po předchozí mailové a telefonické dohodě dle výše popsaného harmonogramu. Práce budou zahájeny po 20.4.2012. Snažit se budeme postupovat systematicky po ucelených celcích "od ulice k ulici, od domu k domu". Při návštěvě proběhne podpis objednávky, poskytnutí existujících podkladů a ústních informací ze strany občanů (archivních dokumentů o stavbě rodinného domu a o inženýrských sítích, zejména o systému odvádění dešťových a odpadních vod a o jejich průběhu na pozemku), zaměření hloubky výtoku ze žumpy či septiku, fotodokumentace měření a pozemku, nivelační zaměření spádových poměrů, zpracování protokolu o měření a jeho oboustranný podpis. Předpokládáme, že doba nutná pro tyto úkony zabere cca hodinu času na jednu přípojku a někoho bude zřejmě nutné navštívit i dvakrát. 

•  zpracování veškerých projektů a žádostí o územní souhlas a jejich předání na stavební úřad  plánujeme nejpozději do konce roku 2012 či ledna 2013. Zpracování projektové dokumentace a žádostí bude prováděna v koordinaci se stavebním úřadem, aby se předešlo požadavkům na dodatečné dodělávky. Při předáváníhotových projektů budeme oproti podpisu vybírat od občanů platby za provedenou práci viz odstavec níže. 

 

 

 

Cena prací pro občany registrované do 15.8.2012 je následující  (zpět na rozdělovník):

 

Původní způsob stanovení ceny podle počtu evidovaných zájemců jsme změnili na cenu jednotnou nezávisle na počtu přihlášených, aby se předešlo změně ceny v průběhu postupného provádění prací. Cena je tak jednotná pro všechny zájemce registrované do 30.6.2012. Tato cena odpovídá podle původního klíče počtu 120 nahlášených osob, tedy 2.640 Kč včetně DPH za jednu navrženou gravitační přípojku do 50 m. Pro občany registrované ještě v roce 2011 se tak práce zlevňují. V případě sdružených přípojek pro více občanů bude cena dána počtem připojovaných nemovitostí. Platby nebudou probíhat předem ani na zálohu, ale na základě podepsaných objednávek až při předání zpracované dokumentace. Nic tedy předem neplaťte!!! Platby budou při předání projektů vybírat naší zaměstanci, jejichž jména budou uvedená v objednávce a budou se prokazovat svým občanským průkazem. Oproti provedené platbě Vám vystaví daňový doklad.   

Cena pro zájemce o zpracování „projektové dokumentace“ gravitační přípojky nad 50 m nebo přípojky vyžadující přečerpávací stanici (tlaková přípojka) se bude týkat pouze menšiny žadatelů a bude vyžadovat individuální řešení. 

 

Tématické zařazení:

 » Reference  

 » Novinky  

Odkanalizování okrajových částí města Orlová