GEOoffice - geologie, geochemie, geotechnika ...

HYDROGEOLOGY ENGENEERING GEOLOGY CONTAMINATE GEOLOGY GEOCHEMISTRY GEOTECHNICS consulting projects recheches surveys expertises supervision implementation

News

More info:

More info not avalaible

Projection of gravitative sewerage for citizens of Orlova City

Actual offer for citizens of Orlová City ... for registration by October 2011

Sorry, in Czech only ...

 

Aktuálně k 22.11.2011

Vážení občané Orlové,
děkujeme Vám za projev důvěry při výběru naší společnosti za účelem zpracování technického popisu a projektové dokumentace kanalizačních přípojek v rámci připravované stavby „Odkanalizování okrajových částí města Orlová“. Celkem se Vás zaregistrovalo 36 zájemců. Dle sdělení zástupce Města Orlové není realizace stavby dosud zcela jistá a není prozatím vybrán ani schválen dodavatel stavby. Protože bychom neradi, abychom Vám zpracovali požadované dokumenty, které by pro Vás následně byly nepoužitelné, rozhodli jsme se počkat do jednoznačného vyřešení otázky provádění či neprovádění stavby. Na městě nám doporučili počkat do února / března následujícího roku. Tímto Vás žádáme o trpělivost a posečkání do konce prvního kvartálu roku 2012. O dalším postupu Vás novými informacemi budeme opět kontaktovat.

 

Aktuální přehled registrovaných zájemců:

Pořadí        Jméno majitele pozemku             Parcelní číslo (katastr)

1.             Martin a Kateřina Chromcovi          č.p. 3504

2.             Jiří Pěgřimek                               č.p. 2804 a 2805

3.             Jan a Jaroslav Štefaníkovi              č.p. 3584/2, (Lazy)

4.             Kateřina Kempná                         č.p. 3513
5.             Ludmila Michnová                         ul. K Holotovci 529

6.             Hans Swoboda                            ul. K Holotovci 772

7.             Vanda Liberdová                          č.p. 2887

8.             Ing. Eva Švandová                        č.p. 3586

9.             Halina Pavlíková                           č.p. 2795, 2796, 2799

10.           Anežka Radecká                          č.p. 2043 / 1-3

11.           Monika a Jiří Bouchalovi                 ul. Petřvaldská 703

12.           Roman Ogrocki, Petra Ogrocká      č.p. 2886, 2885

13.           Iva Badurová , Lumír Badura          ul.k Holotovci 637

14.           Vladislav Urbánik                           č.p. 3521

15.           Milan a Olga Hoferikovi                  č.p. 2751

16.           Marcela Lacinová                         č.p. 1610, 1609, 1611

17.           Jan Fajkis                                   č.p. 1283

18.           Blanka a Tonda Mirvaldovi             č.p. 2831

19.           Dáša Suchnová                           č.p. 1180

20.           Radka a Radim Škutovi                 č.p. 3404, 3409 (Orlová)

21.           Jiří a Marie Fiedorovi                     č.p. 1285/1 (Rychvald)

22.           Kateřina Fonioková                      ul. U Hájenky 526 (Orlová)

23.           Petr Biel                                    č.p. 2299/4

24.           Jaroslav a Zdenka Popkovi            č.p. 2249/2 a 2249/3

25.           Antonín Šotkovský                      č.p. 3402 (Poruba)

25.           Petr a Česlava Lukaštíkovi             č.p. 3613/1

26.           Marek Šenvajc                            č.p. 2809

27.           Emilie Šenvajcová                        č.p. 2814

28.           Gwuzdová Milada                        č.p. 3477

29.           Karel Moldrzyk                            K Holotovci čp. 961

30.           Robert Hudec                            č.p. 2800, 2801, 2802

31.           Jana a Jiří Prefetovi                     č.p. 2952

32.           Tadeáš a Anna Gabzdylovi            845 a 847 (Horní Lutyně)
33.           Sýkora Bronislav                          2082/8 (Poruba)
34.           Golka Radim                               2083/2 (Poruba)
35.           Kopencová Lenka,

                Kováříková Pavla                         2084 (Poruba)
36.           Zuzana Doffková,                        2709/4 a 2709/5, 2702,

                Doffek Jaroslav                           3316 a 3317 (Orlová Město)

 

 

Aktuálně k 21.10.2011

Uvedená nabídka je pro zájemce platná pouze do 15.10.2011, proto se jako případní zájemci prosím registrujte včas. Nejprve si pročtěte zde uvedené pokyny, následně se registrujte a svoji registraci si ověřte v přehledu registrovaných zájemců uvedených ve spodní části textu. Registraci potvrzujeme mailem. Seznam registrovaných zájemců aktualizujeme na našem webu cca 2-3 x do týdne. Kontaktní osobou pro případné technické dotazy je Radim Ptáček (tel. do firmy 596636211 a e-mail: ).  

 

V návaznosti na veřejné projednávání záměru Odkanalizování okrajových částí města Orlová předkládáme občanům hromadnou nabídku na zpracování projektové dokumentace přípojky dle kroku 1) uveřejněného na webových stránkách města Orlové, tj. Zpracování „projektové dokumentace“ gravitační přípojky do 50 m, zahrnující:


•  Úvodní projednání výstupní formy dokumentace na stavebním úřadě tak, aby následné vydávání územního souhlasu proběhlo bez komplikací a případných požadavků na dopracování. V případě takovýchto požadavků by bylo dopracování automaticky provedeno naší kanceláří.
•  Dokumentaci současného stavu na každé lokalitě samostatně (prostorové zaměření současných  žump či septiků, viditelných inženýrských sítí a jejich ochranných pásem včetně zapracování sítí uvedených v mapových podkladech, a výšková nivelace spádových poměrů a návrh napojení na kanalizaci nejjednodušším možným způsobem).
•  Technický popis záměru v takové formě, aby byl stavebník schopen v případě jeho možností stavbu provést pokud možno svépomoci (netýká se napojení na kanalizaci a tlakové zkoušky – nelze provést svépomoci bez potřebných osvědčení o způsobilosti)
•  Výkresovou dokumentaci se situací, polohopisem a příčným (podélným) profilem.
•  Tisk této dokumentace ve třech vyhotoveních tak, aby občanovi zůstal po předložení žádosti alespoň jeden vlastní archivní výtisk.

 

Zpracování dokumentace pro gravitační přípojky delší než 50 m budou v případě zájmu pro jednotlivce řešeny individuálně nad rámec této nabídky v rozsahu vyhlášky 499/2006 Sb. osobou s autorizací ČKAIT.

 

Výhody skupinového zpracování dokumentace jednou kanceláří:

 

•  zjednodušíme proces schvalování územního souhlasu ze strany stavebního úřadu – zjednodušíme postup stavebnímu úřadu,
•  bude mít dokumentace i přístup projektanta jednotných charakter pro větší územní celek,
•  minimalizujeme případné požadavky úřadu na doplnění projektu – odebereme starost občanům,
•  dle počtu přihlášených občanů snížíme nákladovou cenu pro občany o více než třetinu až polovinu,
•  tento způsob by tak měl být výhodný pro všechny zúčastněné strany.
•  organizačně je tato forma "skupinového" projektování s individuálním přístupem podstatně náročnější, ale jeho funkčnost jsme si ověřili v minulosti. Obdobným způsobem jsme v minulých létech řešili pro větší územní celky pasportizaci domovních studní pro jejich dodatečnou legalizaci a bylo to ke spokojenosti všech zúčastněných stran.
 

Navržený postup prací a stanovení ceny pro občany je následující:

 

•  zájemci o zpracování budou kontaktovat zpracovatele dokumentace nejpozději do 15.10. 2011 nejlépe formou e-mailu nebo telefonicky a uvedenou na sebe kontakty (jméno majitele pozemku, telefonní kontakt a e-mailové spojení) a parcelní číslo svého pozemku.
•  zpracovatel dokumentace bude evidovat zájemce transparentním způsobem na svých webových stránkách, ať je zřejmý jejich počet (viz tabulka ve spodní části textu).
•  podle počtu evidovaných zájemců k datu 15.10.2011 stanoví zpracovatel jednotkovou cenu pro každého zájemce dle následujícího klíče: při počtu do 15 zájemců 3.900 Kč, při počtu 16 až 40 zájemců 3.400 Kč, při počtu 41 až 80 zájemců 3.000 Kč, při počtu 81 až 120 zájemců 2.600, při počtu 121 až 200 zájemců 2.200 Kč, při počtu 201 až 300 zájemců 2.000 Kč, při počtu 301 a více zájemců 1.800 Kč. Uvedené ceny jsou konečné a zahrnují DPH 20%. 
•  evidované občany zpracovatel dokumentace sezve v termínu do 30.10.2011 společně nebo po částech na jednací místo, kde budou společně seznámeni s časovým harmonogramem a postupnými návštěvami jejich pozemků, v harmonogramu se provedou úpravy dle jednotlivých domácností (u zaměstnanců v odpoledních hodinách dle pracovní doby, u  seniorů a v ostatních v domácnostech spíše v dopoledních hodinách). Reálné je v jednom dni řádně zdokumentovat maximálně 8 až 10 pozemků. S evidovanými občany se při tomto jednání sepíšou individuální objednávky s požadovanou 50% zálohovou platbou (převodem na účet nebo v hotovosti na místě). Zbylých 50% bude občany uhrazeno při protokolárním předání 3 výtisků zpracované dokumentace. 
•  dle počtu zájemců bude délka terénní dokumentace probíhat 1 až 3 měsíce, nezbytné je ale ukončit veškeré terénní práce do konce ledna 2012 tak, aby veškeré projekty přípojek byly občanům průběžně předávány nejpozději ke konci března 2012.
•  před zahájením zpracování projektové dokumentace bude k 15.11.2011 její rozsah, členění a forma projednána se stavebním úřadem, aby se předešlo požadavkům na dodatečné dodělávky.
•  kompletní ukončení prací a postupné odevzdání dokumentací přípojek občanům předpokládáme v termínech od prosince 2011 nejpozději k 30.3.2012 (dle konečného počtu zájemců).

 

 

 

 

 

 

 

Topic:

 » References  

 » News